Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Beschrijving van de macht en de beperkingen van de computertechnologie.
Choose an application
online werken --- sociale netwerken --- Computer. Automation --- sociale media --- Mass communications --- 316.772.5 --- sociale communicatie --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie"
Choose an application
Sociale media domineren in toenemende mate ons leven. Zowel zakelijk als privé. Maar, halen we wet het maximale uit het sociale web? Jeroen Bertrams analyseert hoe en waarom mensen en bedrijven sociale media gebruiken en voor welke uitdagingen ze staan. Bedrijven slagen er nauwelijks in succes te boeken. Updates worden amper gelezen, fans blijken weinig waard, en adverteren blijkt vaak onrendabel. Mensen lijden aan een 'like-verslaving', worden overspoeld met berichten en advertenties, en zien hun netwerk vervuilen. Op heldere wijze laat Bertrams zien hoe mensen en bedrijven weer de controle kunnen krijgen zodat mensen weer plezier beleven aan online netwerken. Zodat bedrijven in staat zijn om een echte band op te bouwen met waardevolle volgers en op gezonde wijze rendement kunnen behalen. Stap voor stap leert de lezer hoe het 'monster' sociale media is te bedwingen. Bron: http://www.managementboek.nl
316.772.5 --- sociale media --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Marketing --- Marketingcommunicatie --- Sociale media --- Communicatiestrategieën --- Communicatiestrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Deze meest recente publicatie van eTwinning is een geweldig nieuw hulpmiddel voor iedereen die bij eTwinning is betrokken. Anders dan eerdere edities vindt u in eTwinning 2.0: Bouwen aan de community voor scholen in Europa een schat aan informatie, inspiratie, richtlijnen en bevindingen van leerkrachten en deskundigen met betrekking tot de mogelijkheden die de eTwinning-community scholen in Europa te bieden heeft. Het eTwinning-programma heeft in de vijf jaar sinds zijn ontstaan zonder twijfel een sterke ontwikkeling doorgemaakt op het gebied van pedagogische samenwerking. Het boekje richt zich op de mogelijkheden die eTwinning biedt op het gebied van: - sociaal netwerken in het onderwijs - gemeenschappen bouwen - professionele ontwikkeling - online samenwerken. eTwinning 2.0 is samengesteld door deskundigen, COD, NOD en leerkrachten om een algemeen beeld te geven van de overvloed aan kennis en ondersteuning binnen het eTwinning-programma.
Coöperatief leren. --- E-learning. --- ICT --- Onderwijs --- ETwinning. --- Onderwijs. --- EU. --- 739 Onderwijs en Europa --- 316.772.5 --- Europa --- onderwijs --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie"
Choose an application
316.772.5 --- Computers and civilization --- Electronic digital computers --- Automatic digital computers --- Computers, Electronic digital --- Digital computers, Electronic --- Computers --- Hybrid computers --- Sequential machine theory --- Civilization and computers --- Civilization --- Mens-machine communicatie--(communicatiesociologie) --- Computers and civilization. --- Electronic digital computers. --- 316.772.5 Mens-machine communicatie--(communicatiesociologie)
Choose an application
Human-computer interaction --- interactive --- 316.772.5 <035> --- User-centered system design --- Mens-machine communicatie--(communicatiesociologie)--Grote handboeken. Compendia --- 316.772.5 <035> Mens-machine communicatie--(communicatiesociologie)--Grote handboeken. Compendia --- #SBIB:309H1720 --- Computer-human interaction --- Human factors in computing systems --- Interaction, Human-computer --- Human engineering --- User interfaces (Computer systems) --- Informatiekunde, informatie management --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- computers
Choose an application
U maakt al gebruik van Twittter, maar u hebt het gevoel dat u er niet uithaalt wat erin zit? Zet de volgende stap en ontdek in dit boek hoe u een trouwe Twittercommunity opbouwt en volgers bindt met boeiende content. Maaike Gulden beschrijft hoe u Twitter kunt inzetten voor acquisitie, marketing, klantenservice en personal branding. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Sociale media --- Internet --- Twitter. --- 316.772.5 --- sociale media --- twitter --- 007.5 --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- PXL-Business 2015 --- e-marketing --- Twitter --- Twitteren --- Sociale communicatie --- Communicatiemiddelen --- Communicatieve vaardigheden --- Cybermarketing
Choose an application
Een inspirerend en motiverend doe-boek voor iedereen die overweegt zakelijk te gaan bloggen maar niet weet waar te beginnen, of die ermee is begonnen maar vastloopt. Aan de hand van motiverende voorbeelden en praktische opdrachten spreek je je creativiteit aan, vind je inspiratie voor blogs en ontwikkel je je eigen stijl. Een stijl die past bij jou en bij het publiek dat je wilt aanspreken met je blog. Het gaat erom dat je niet blindelings allerlei marketingtrucjes toepast, maar dat je realistisch bent in wie en wat je wilt bereiken en daarbij trouw blijft aan jezelf. Hoe haal je inspiratie uit alledaagse dingen, hoe blijf je gemotiveerd om jouw verhaal te vertellen, hoe pak je je publiek zodat je een community bouwt? Spelenderwijs ontdek je hoe je jouw business of expertise kunt vertalen naar een rake blog. Zo draagt je blog op een positieve manier bij aan je expertstatus en online vindbaarheid. Bron : http://www.bol.com
Blogs. --- Weblogs. --- 316.772.5 --- Blogs schrijven --- online marketing --- ondernemen --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Blogging --- Sociale communicatie --- Internet --- Kleine of Middelgrote Onderneming --- Marketingcommunicatie --- Cybermarketing --- Blog --- KMO --- Onlinemarketing
Choose an application
Hoe sociale media ons effectiever, creatiever en actiever maken. Je hebt een goede opleiding, een lang leven voor je en relatief veel vrije tijd. Wat doe je daarmee ? Clay Shirky beschrijft in Slimmer dat we generaties lang niet veel meer met onze vrije tijd hebben gedaan dan passief tv-kijken of individuele hobby's uitoefenen. Met de komst van internet en sociale media is dat veranderd. Ineens is het mogelijk om het jarenlang opgehoopte "cognitief overschot" creatief te gebruiken. En dat doen we ook. Samen met anderen bedenken we oplossingen voor problemen, richten we nieuwe bedrijfjes op, creëren we acties voor goede doelen en komen we met allerlei andere gemeenschappelijke initiatieven. Die verbondenheid en kenniscreatie heeft grote invloed op onze samenleving.In Slimmer voorspelt Shirky wat we met de nieuwe digitale technologie kunnen bereiken als we eindelijk onze ongebruikte talenten en goodwill aan het werk zetten. Bekende voorbeelden zijn Wikipedia en Flickr, maar denk ook aan literatuur op FanFiction, couchsurfing en huizenruil, de website Instructables.com (vol met 'how to make'-adviezen) en allerlei cursussen op YouTube. Clay Shirky is een warm pleitbezorger van de positieve en ongekende mogelijkheden van de sociale media.
Information society --- Social media --- Mass media --- Social aspects --- Réseaux Netwerken --- Sociale media --- 316.772.5 --- communicatie --- creativiteit --- sociale media --- sociale netwerken --- Maatschappij --- Social software --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Vrijetijdsbesteding --- Televisie --- Trends --- Internet --- Sociale communicatie --- Recreatie --- Trend --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
Cognitive psychology --- Computer. Automation --- 316.772.5 --- 681.3*Dm --- 681.3*H12 --- 681.3*I2m --- Mens-machine communicatie--(communicatiesociologie) --- Software psychology --- User/machine systems: human factors; human information processing --- Artificial intelligence. AI --- 681.3*I2m Artificial intelligence. AI --- 681.3*H12 User/machine systems: human factors; human information processing --- 681.3*Dm Software psychology --- 316.772.5 Mens-machine communicatie--(communicatiesociologie) --- Man Machine Interface --- Artificial intelligence --- Learning
Listing 1 - 10 of 28 | << page >> |
Sort by
|